10 april

Tjena

Hemkommen från Miami och haft det SÅ jäkla kul!! 

Började resan med att sova hos mig eftersom en taxi skulle komma och
Hämta upp oss hos mig mellan 2.40-2.55 på fredagsmorgonen. Dagen innan sa jag till Linnea och Carro "tänk om vi skulle försova oss och missa taxin" (flygplatsen ligger 1 timme ifrån mitt hus). Självklart så vaknar jag av att Linnea säger "skämtar ni!!!!!!" Och ja, då var klockan 2.52. I panik springer jag upp för att se om taxin e där, men det är den inte, jag går ner och säger att sen inte e där och vi antar att det redan åkt, går upp igen för att kolla, och där står den!!!! Den var alltså försenad, vilket var en jävla tur för oss haha! Aja, panik åkte vi mot flygplatsen och miami!

Hade världens bästa dagar i Miami, med världens bästa tjejor, allt var bara så jäkla perfekt! Miami är mitt favoritställe i hela världen, garanterat! 
Hade så himla kul hela tiden och minnen som jag aldrig kommer glömma. (Sen gick min telefon sönder också så behövde köpa en ny, men det var det typ värt)

Sov totalt 5 timmar på hela helgen så var ganska slut när jag kom hem haha. Tackar mina älsklingar för en fantastisk resa!! 

Imorgon åker jag i alla fall emot Orlando, Florida med min värdfamilj och det ska bli så kul! Dock ska vi ju bila ner vilket tar typ 15 timmar vilket jag inte ser lika mycket framemot men de blir nog bra! Ska bli så jäkla häftigt att gå på disneyworld!! Världens största nöjespark liksom, tror jag är mer exalterad än barnen hehe...

Snart har jag varit här i ett halvår, det är läskigt hur snabbt tiden går.

Puss och kram














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0