26 februari

Sorry för den sjukt dåliga uppdateringen!! Känns som jag aldrig har tid eller ork haha. Har börjat plugga på ett universitet, 6 tisdagar i rad ska jag sitta i fyra timmar och lyssna på en tjej som pratar typ, väldigt kul. Det är en eventkurs så man får dock vara med på event så det är ju kul! Min värdmamma var nyss borta i 5 dagar så jobbade ganska mycket men igår kom hon hem, vill även tillägga att hon hade choklad med sig till mig <3 Har varit på starbucks, ätit på silver diner, varit på avskedsmiddag, varit i världens största lekpark, upplevt 16 grader varmt i februari, vart på Collagefest med röda och blåa plastmuggar (så amerikanskt), kört fel i DC och vart sjukt irriterad, hängt med svenska aupairer, varit i DC, hängt på ett känt cupcakes place med 100 meter kö i DC, lekt i snön, jobbat, shoppat extremt mycket, varit fattig, planerat roadtripen i californien, saknat miami, planerat resa med Carro och Linnea (miami eller Chicago), längtat efter alla som ska hälsa på mig. ÄNTLIGEN skypeat med min Bellsi som jag inte sett på nästan 6 månader (så jäkla sjukt)

Älskar USA och vill liv här, vill aldrig härifrån. 













Här hade en bil antingen skjutit någon eller kidnappat ett barn här i virginia så man skulle se upp för denna bil, inge läskigt. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0