Miami

Sitter just nu påväg hem från Miami, är deprimerad. Vill inte hem. Skulle kunna döda för att få bo där. Bästa stället jag varit på. Allt var bara så jäkla bra. Hela atmosfären var så avkopplande och underbar. Åh vad jag älskar Miami. Vi åt på mysiga restaurangen, solade på miami beach, (brände sönder oss), åkte på en buss tur, åkte på en båt tur, jag gick och ut och åt själv på en restaurang för första gången i mitt liv (Allison mådde inte så bra en kväll) och en kille blev kär i mig och ville gifta sig med mig och sa att min pojkvän måste vara världens lyckligaste som har mig, vi åt mysig frukost vid stranden, shoppade, åt världens bästa frozen yoghurt, gick till ett underbart choklad ställe, beundrade alla miljoner palmer, kollade in kändisars hus, var på samma uthyrningsställe som justin bieber hade varit på någon vecka tidigare (kollade även vart han hade bott), var på en av de kändaste barerna i miami, tog en miljard bilder, såg en två meter lång fisk, såg helt sjuka bilar, bodde på ett äckligt hotell haha, såg transvestiter, men det bästa av allt, åkte jetski. Vi gick till ett ställe som låg på andra sidan av miami beach, (miami beach är som en ö utanför miami downtown). Så vi hyrde en jetski, och åkte alltså emellan alla höga byggnader i downtown miami, och alla höga byggnader i miami beach, det var nog det häftigaste jag gjort. Går inte ens att beskriva. Så jäkla roligt var det. Tror dessutom att miami är det bästa stället för jetski och att vi hittade det bästa stället eftersom vi hade den bästa "utsikten" eller vad man säger. Underbart.

Är så fattig nu dock, men så himla värt det. Jag måste hit igen, minst två gånger. Jag älskar Miami. Bilder från min systemkamera får ni förmodligen imorgon! Har varit i USA i över 3 månader, vart tar tiden vägen!?!?!!! Saknar alla där hemma, men vill aldrig hem.























Kommentarer
Jesper Sojé

Jag är världens lyckligaste med dig

2014-02-10 @ 17:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0