3 april

Ska sluta be om ursäkt för den dåliga uppdateringen eftersom den alltid är dålig haha. Har kommit tillbaka i vardagen igen efter californien och det är faktiskt väldigt skönt, hade saknat Vickan när jag var där hehe. Är så nice väder här nu!! 20 grader och sol, så nice👌

Alltså en sak som är så sjuk, imorgon var jag varit här i 5 månader, FEM!! Det är så jävla sjukt, tiden går så fort så jag får panik. Känns som jag kom hit för 5 dagar sen typ, kan inte fatta hur snabbt tiden går, vill inte hem, även om jag längtar efter alla där hemma.

Allting går bra här i alla fall, dock är amerikaner lite konstiga haha! Men uppskattar att Mormorn är här hela tiden faktiskt vilket gör allt mycket
lättare! Annabel blir avundsjuk för jag är med Vickan hela tiden och blir arg men så gör hon emot alla just nu, 6 år är en vidrig ålder på barn faktiskt haha. Klart hon kan vara gullig och så också, men hon säger mer elaka saker än snälla typ. Aja, tar det inte personligt och sen har jag ju Vickan som e världens bästa unge. (Haha sån favorisering) 

Körde även i en kurva här om dagen och en bil tvärstannade så jag åkte in i den och hon fick damp på mig, väldigt kul. 

Känns som jag aldrig får sova ut när jag e här så blir ganska utmattad, även om jag alltid sover på eftermiddagen när Vickan sover typ. Vickan har btw börjat prata aaaas mycket, så himla kul!! Här om dagen sjöng hon twinkle twinkle little star och det var det gulligaste jag någonsin hört så jag började typ gråta haha. Hon kan räkna ända till 6 och säger mer och mer saker varje dag!

Inatt åker jag, Linnea och Carro till miami och det ska bli så jävla roligt och nice!! och sen kommer min mamma hit om 3 veckor!!!! åh vad jag längtar efter min mamma. 
















Linnea och jag hahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0