Boston

Sitter just nu på flygplatsen i Boston och väntar på att få åka hem. Vill inte "hem" till DC igen..

Har haft det så himla bra i Boston! Linnea kom och hämta mig 5 på morgonen och så åkte vi till flygplatsen, tog typ en timme och flyga, sen tog vi en gratis buss till vårt hotell för att lämna våra väskor. Sen gick vi ut och kollade runt i Boston, så många fina höga byggnader! Trodde dock att staden skulle vara mycket större än vad den faktiskt var! Men vi gick runt i Boston till olika ställen och kollade runt! Åt mat, shoppade, starbucks, och gick sen för att checka in på hotellet. Sånt himla fint hotell, vårt rum var hur nice som helst. Sen gick vi till en as god salladsbar där man byggde sin egen sallad och köpte sen choklad och kollade på film men däckade ganska snabbt eftersom vi inte hade sovit så mycket hehe. På lördagen sov vi ut, sen gick vi och åt lunch, sen åkte vi till Harvard och kollade på harvard university och gick runt där, ganska coolt att ha varit där faktiskt. På gatan stod det även människor som hade lagat olika maträtter som man fick smaka på och sen rösta typ! På kvällen gick vi till hard rock cafe och åt världens godaste mat och hade supertrevligt! Idag vaknade vi av att städerskan ville städa vårt rum haha, så vi checkade ut vid 12 och åkte sedan till ett lyxigt "mall" i Boston där vi gick runt och gick sen till cheesecake factory där jag testade en ny cheesecake, så jäkla gott!! fattar inte varför jag inte är där oftare, såg även världens fetaste människa där, haha.

Men iaf, har haft så himla kul här, tack vare min fina Linnea och önskar vi kunde stanna längre. Var även MYCKET varmare än vad vi hade trott så vi frös aldrig och var så fint väder så det var ett stort plus! Imorgon börjar en ny jobbvecka och på torsdag drar jag till Miami!!! Bilder från Boston lägger jag ut någonannan dag, förutom dom jag har på mobilen! 

Tack underbara linnea för en grym helg!!




























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0