21 april

Hemma från Orlando och det är väldigt skönt, även om jag hade det jättebra där borta. Väldigt coolt att ha varit på disneyworld, även om de va mycket för barn så var det ändå kul, att åka bil i typ 30 timmar totalt
Var väl mindre kul men barnen var faktiskt duktiga och jag behövde bara sitta i framsätet och chilla typ. Gosade med Vickan hela veckan och insåg verkligen hur mycket jag älskar henne, världens underbaraste. 

Nice att vara tillbaka i DC dock och komma in i vardagen igen! Nu ska jag inte resa på ett tag, ska bli skönt att vara hemma lite faktiskt haha. Fick även nyss ett lång mail av min värdpappa om att jag ska organisera hela källaren med leksaker och rensa barnens kläder, väldigt kul. Dock skrev han att jag var väldigt duktig med barnen så de va ju kul! Carro har åkt till Sverige i ca 1 vecka och sen åker hon och hennes familj runt i USA i typ 2 veckor så kommer inte se henne på ett tag, men På söndag kommer min mamma hit också ju!!!! Och den 8e maj drar min värdmormor till Finland i 2,5 vecka så ska vara själv med barnen vilket kommer bli jobbigare, men också lite skönt! Är även sjukt fattig och har snart spenderat alla mina sparpengar på mitt svenska konto, aja!! 

Läste något om USA idag som verkligen stämmer! 


1. Smiles mean NOTHING
- Dom ler hela tiden
2. Tipping is annoying.
- Dom frågar 100 gånger om allt är okej och om maten smakar bra för att få mycket dricks
3. There are false prices on everything.
- Skatten läggs till när man kommer till kassan 
4. Americans have idiotic stereotypes of other countries.
- Amerikanera tror att alla från Sverige är snygga och dricker as mycket 
5. America is a country designed for cars, not humans.
- finns inga trottoarer och helt omöjligt att komma någonstans utan bil
6. The portions in America are unhealthy
- när man går ut och äter får man alltid så stört mycket mat 
7. Americans think America is the best



Carros och min mysiga picknick i DC förra veckan! Svensk dipp alltså!!


Jag och Linnea som är efterblivna hahah





Ful



Vickan sov i min famn <333333









Jag och linnea tards igen 

Hejsan <3 

Gjorde ett påskevent här
Om dagen också!!

Cherry blossom i DC!


Ful


Utgång i DC!




Mitt fina hus!



Saknar min syster så förbannat mycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0