10 mars

Vill börja detta inlägg med att säga att jag har haft mitt värsta moment med Vickan, hon var sjukt arg för hon ville inte sätta på sig sin balletklänning och fick sätta henne i time out 2 gånger, vilket aldrig hänt förut för hon e alltid underbar, men inte då alltså. Dock så gör det inget, för dagen innan så sprang hon fram och tillbaka från mig och varje gång hon kom emot mig så slängde hon sig i min famn och kramade mig och gjorde det 20 gånger.

Plus att imorse, så var jag med Vickan nere i köket (hade inte sett henne på hela helgen), så satte jag mig på en stol och bar upp henne i mitt knä, så satt hon och krama mig på riktigt i 5 minuter, trodde hon hade somnat men hon satt bara där och krama mig. Dör vad jag älskar henne. Skulle bara säga det, här kommer min vecka i bilder, tråkigt med så mycket text hehe. 


Åkt massa pulka, väldigt kul!! 

Gjorde vickans hår fint
jag älskar steffie, hatar chanti (labradoren) 

Vädret har varit schitzo

min bebis somna i bilen, dör

Annabel har börjat spela fiol
Råkade lägga upp en bild på instagram i min fick al




Var på Eden i DC (en nattklubb), as kul!!








åt ganska lite sås till maten 



Snowtubing, så sjukt kul!!!


 Jag och Carro skulle gå till den gröna skylten, vi tyckte det var för långt att gå så vi tog bilen


Jag och Linnea var cp hahaha


Var så trött att jag satte på mig strumpan ut och in


Åt världens godaste mat (ser äckligt ut men dog hur gott det var)






Avslutar med en bild på Vickan som jag tänker kidnappa när jag ska hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0