11 augusti

Hej på er!


Känner att jag måste uppdatera lite ibland så de tinte blanda llt för tråkigt (om det ens är några som läser). Har jobbat hela helgen och ska snart till jobbet igen, igår var jag med min gamla klass (som jag tog studenten med dvs, känns så konstigt att säga gamla), men jag körde mina fulla kompisar och åkte hem vid 12! Min syster har varit hemma i Enköping hela veckan och blev så ledsen när hon åkte hem i Fredags. (som är min bästavän och bor i Göteborg), Jag började tänka på hur mycket det suger att hon bor 4 timmar ifrån mig, sen började jag och Bella skriva med varandra om hur mycket vi kommer sakna varandra. Hon och Madde åker till AFrika den 15 september och kommer hem den 14 november (vilket är 9 dagar efter jag åkt) så jag måste alltså säga hejdå till dom om bara en månad, och känslig som jag är så blev jag så ledsen när vi pratade om det och fick panik. Fattar inte hur jag ska klara mig utan dom, går inte, vill inte ens tänka på det för det slutar alltid med att jag börjar gråta. Har sån jävla seperationsångest. Fyfan. Aja
 
Idag åt jag donken till lunch (så jävla gott så bryr mig inte om att vi åker till Rhodos snart hehe), och snart ska jag jobba! Nyss så städade jag ut min garderob och slängde en hel stor säck med kläder, kändes som att det var dags, trots att det bara var någon månad sen jag rensade sist. I fredag så köpte jag nya kläder för ca 2000 kr så kände att det var bäst att få ut det gamla och in med det nya dvs!
 
Nu ska jag äta stuvade makaroner och falukorv, har varit sugen på det i flera veckor!!
 
85 dagar kvar
 
För och efter bilder på min garderob!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0