25 Juli

25 juli, 102 dagar kvar tills jag åker, nyss var det 180 dagar kvar, men nu har det redan gått 78 dagar, det bevisar bara hur fort tiden går, och hur fort den kommer gå innan jag åker. Drömde att jag träffade min värdfamilj, har dock gjort det flera flera gånger, drömmer väldigt ofta om dom haha. Tänker på USA hela tiden, kan inte förstå att jag ska flytta dit, könns så jävla sjukt men så jävla underbart. 
 
Känns sjukt bra att jag i princip har fixat alla papper osv som man måste fixa (gillar att vara ute i god tid), trots att det är cirka 3 månader kvar så känns så as skönt. På måndag (29e) ska jag åka till Stockholm för att besöka Amerikanska ambassaden, är så nervös att jag ska glömma något papper eller att nånting går fel.. Har öven bokat tid för TBE och för en allmän hälsodeklaration, vilket jag ska göra i slutet av Augusti. 
 
Har även fått lite probelm angående min resväska, den är så jävla stor, kanske för stor, läste nånstans att den får väga 23kg (detta visste jag redan) men att den bara fick vara 158 i cm (höjd, längd,bredd) hade jag ingen aning om, dock så är det olika beroende på flygbolag så får hoppas att jag får åka med något som inte har 158 cm, (min är 167, så jävla surt)
 
Juste, i tisdags köpte jag en systemkamera!! Åkte till Siba för att leta efter en kamera, letade efter något mellan en digitalkamera och en systemkamera då en riktig systemkamera är så jövla stor och jobbig att bära på, higtade den perfekta kameran!! den kostade först 4000 men var nedsatt till 3000, försökring skulle kosta 449kr men fick den för 150kr, köpte ett minneskort för 800kr(ovanligt dyrt tycker jag), och en kameraväska för 349kr men fick 500kr rabatt pga någon anledning sö fick typ 900kr i rabbatt vikket känns as bra, ska anvönda den kameran i USA så jag man ta as många och fina bilder, är så jövla nöjd med köpet, de hade bara en kvar i affären så den var väldigt populär! Lumix GF3 hette den! 
 
 Fortsätter att jobba och det känns bra varenda gång lönen kommer! 
 
Förresten är det bara kommentera om ni har några frågor! 
 
Puss 
 
Här är min fina digitala systemkamera!!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0