5 juli

 
 
Igår gick det så jävla bra! var faktiskt inte så nervös som jag trodde, även om mamma nog tyckte att jag var det. Men efter att jag träffade dom så släppte nervositeten och vi pratade jättemycket. 
 
Vi träffades i lobbyn, pappan kom fram och vi hälsade, hälsade på mamman, 5 åringen sträckte ut sina armar och sa "saaaaraaaa" då kramade jag henne (dör va söt), hälsade på bebisen som var hur jävla söt som helst, sen gick vi till en fin italiensk restaurang och beställdde in mat, pratade om allt, föräldrarna var jättetrevliga och verkade tycka om mig också och kemin var verkligen rätt. när bebisen skulle gå till sin pappa så sa hon ba "dady, dady,dady" smälte typ. sen efter 2.5 timme så började barnen bli trötta så då hjälpte vi dom till ett ica så de kunde köpa bjölor, bebisen log mot mig hela tiden och var väldigt glad och det var 5 åringen också och skrattade as mycket för att pappan drog "knockknock" skömt, men dom hade flugit hela dagen så de blev lite trötta efter ett tag men det gick iaf så jävla bra 😃 Pratade om området jag skulle bo i, vilken bil jag skulle vilja köra, att de kanske skulle köpa en ny till mig, vilken mobil jag vill ha sen, och massa andra grejer. 
 
det känns så himla bra att jag fått träffa dom då kanke jag inte är lika nervös när jag kommer i november. De sa även att de kunde hämta mig med bil till new york om jag inte ville flyga, så himla söta!!! Vill inte dirr åka mindre nu...
 
Puss och kram 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0