Min underbara värdfamilj

Jag har precis skypeat (stavas det så) med min fina värdfamilj. Ville prata med dom lite efter att vi hade träffats i Stockholm och efter vi pratat så inser jag varför jag valde dom, så himla härliga. 5 åringen var lika energisk som vanligt och var jättehärlig, hon "kramade" mig genom kameran och gav mig pussar och sa att hon älskade mig (alltså åh), hon ville se mitt hår (hade det i en toffs) men var för fult för att visa haha! 
 
Jag frågade även om det var okej att jag får lägga upp bilder på barnen och husen och så, och det fick jag, vilket jag tycker är ett stort plus så jag kan visa mina underbara barn som jag ska ta hand om. Eftersom jag fick göra detta så tänkte jag att jag skulle berätta lite om min värdfamilj för er som inte redan vet. 
 
Familjen består av Isabel, John, Annabel (fyller 6 år i November) och Victoria (fyller 2 år i December). De bor i delstaten Virginia, Washington DC, i ett område som kallas för Vienna. Mamman föddes i Finland men bodde bara där i 1 månad, men vilket betyder att de har släkt som är från Sverige och Finland, och mammans mamma (barnens mormor), kan både svenska och finska och bor i USA, även barnens kusiner kan svenska vilket känns väldigt skönt för mig så jag kan få prata lite svenska ibland också! Mamman äger en egen tandläkarklinik i Washington DC och pappan är advokat, Annabel har gått i balett men ska börja på gymnastik nu, (och har precis lärt sig att simma hehe), Jag kommer att jobba måndag 13.00-21.00, tis-tors 15.00-21.00, lördag 14.00-17.00 och ledig fredagar och söndagar. Så väldigt skönt schema ändå! De har två hundar, en schäfer och en svart labrador och även en siameskatt, och även fiskar. Jag kl. er få hela nedenbotten själv med egen rum, vardagsrum och badrum och de ska även göra om där så det blir lite finare (även om det redan såg väldigt fint ut). Jag ska hämta barnen från dagis och skolan, hjälpa med läxor och ge dom mat. Kommer även ha tillgång till min egna bil! Faniljens intressen är simma, springa, gymnastik, skriva, läsa, rita, artworks (inte säker på vad det är haha), dansa och spela gitarr, en superhärlig familj! 
 
Här har ni lite bilder på min värdfamilj!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0