så jävla nervös

Om 25 minuter ska jag åka till tågstationen för att ta tåget till Stockholm och träffa min värdfamilj... Är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det ska bli så himla kul att träffa dom, det ska det verkligen, men så jävla nervöst. Och när jag blir nervös kan inte jag prata engelska, då säger jag fel ord, fel grammatiskt och stammar typ... Hoppas dom gillar mig... Vet inte vad jag ska säga ens!! Vad ska jag prata om?? Tänk om barnen hatar mig??

Okej jag känner att mina tankar börjar spåra och börjar tänka det värsta som skulle kunna hända. Det kommer säkert gå as bra!

Har btw börjat pratat med en tjej som ska bo i samma område som mig, i Vienna, hon bor ungefär5-10 minuter ifrån mig om man åker bil! hon kommer ifrån Tyskland och kommer dit i September så då ska vi förmodligen träffas och hon ska visa mig runt och så när jag kommer dit! Känns otroligt bra att veta att man vet någon som bor i samma område!

Men nu måste jag snart sticka , önska mig lycka till!!!

på bilden ser ni mina reväskor jag ska ha till USA! fick dom i studentpresent!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0