30 juni

Har varit hemma i ungefär en vecka nu! Hade världens bästa veckor i Grekland, så jävla underbart och så sjukt varmt haha. Nu blir der typ jobb i princip varenda dag tills jag åker, bara typ 4 månader kvar!!!! Låter länge men vet att tiden kommer gå spå snabbt, speciellt sista månaden. Jag har massa saker som jag måste fixa, med visum och sånt much får panik för att jag inte fixat det än men vissa saker får inte vara äldre än tre månader så jag måste vänta... igår hade jag personalfest hemma hos mig, så jävla kul, har aldrig skrattat så mycket typ. sen blev dock min mobil snodd på krogen så det var ju mindre kul haha.. Men försöker att se det positivt, hade ändå tänkt att köpa en ny, och beställde en ny idag som kommer om några dagar!
 
men nu till det viktigaste!!! På torsdag ska jag åka till Stockholm för att träffa min värdfamilj!!! Dom har kusiner i Sverige och Finland så dom ska komma hit, så jävla kul och nervöst.... Min mamma ska följa med så hon får träffa min v.rdfamilj vilket känns väldigt bra och då blir jag mindre nervös när mamma följer med! Jag tycker det är så himla bra att jag vår chansen att träffa dom innan jag kommer till USA, det är det nog inte många som får. Otroligt bra och roligt, och då kanske jag inte är lika nervös sen i november! Huuuur kul som helst! Börjar dock få lite seperationsångest när tänker på att jag ska lämna alla i över ett år... Speciellt min pojkvän och min bästavän, men även min älskade familj och mina andra vänner. Men ändå.... Jag ska bo i USA, i ett år. Fyfan, det är så ofattbart och så fantastiskt, känns som en dröm. Mitt liv alltså, får man ens vara såhär lycklig?
 
 


Kommentarer
Louise Johansson - au pair i USA

Hej :) hittade nyss din blogg, skoj att du också ska åka som aupair!

Såg i det här inlägget att du har pojkvän, tycker det är bra att du åker ändå. Jag har också pojkvän som jag har åkt ifrån, men jag har varit här i 4 veckor på måndag och tiden går sååå fort!

Lycka till med allt, skoj att träffa familjen innan USA.

Kram, Louise

Svar: Hej!
Känns bra att veta att det finns flera som gör som jag! Tack för att du tog dig tiden och kommenterade, hoppas du har det hur bra som helst i USA!

kram
Sara Löfgren

2013-07-18 @ 04:14:26
URL: http://louiseaupair.webblogg.se
Louise - Au Pair i USA

Jag har det jättebra :) hade 1 månad här igår!

Svar: har precis läst igenom hela din blogg, supersöta barn! kan knappt vänta tills jag åker haha...
Sara Löfgren

2013-07-25 @ 13:27:47
URL: http://louiseaupair.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0