Dör

 
Pratade med värdmamman för ett tag sen. Hon ring mig men hon var på jobbet så vi kunde tyvärr inte prata så länge. Min första tanke var att hon pratade väldigt snabbt haha men kanske är något som amerikaner gör (läste det någonstans).
 
Vi pratade i ungefär 15 minuter och under samtalet så skratta vi många gånger och det kändes väldigt bra. 
Hon berättade bland annat
  • Jag kommer ha tillgång till bil
  • De har kusiner som är från Svergie som bor i USA
  • Mamman är tandläkare och har en egen klinik, och pappan är advokat, båda i Washington DC
  • Mitt rum kommer vara på nedervåningen som jag kommer ha för mig själv med egen ingång, öppen brasa och ett stort rum, äen med egen ingång
  • Kommer arbeta mellan 15.00-20.00 då jag hämtar från dagis och skola, och hjälpa till på morgnarna
  • Flickan på 5 år dansar balett och går i gymnastik och vill att jag ska lära henne lite svenska!
Hon sa mycket fler grejer men detta var det viktigaste tycker jag! Jag tycker helt seriöst att den här familjen är perfekt. Perfekt ålder på barnen, två flickor, dom har djur, bor på ett perfekt ställe och värdmamman verkar jättetrevlig. Magkänslan säger att jag ska välja dennhär familjen, även om det är min första matchning.
 
Ska tänka lite, dock hoppas att familjen fortfarande vill ha mig, men det lät verkligen som hon ville det.
 
Nu ska jag sova och imorgon är jag lediiiiiig! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0