Första matchningen

 
 
idag fick jag min första matchning!!!!
 
 
Familjen bor i Washington DC (!!!!!) i Virginia i ett område som kallas Vienna, ca 20-30 minuter utanför storstaden.
De har två barn, en som är 16 månader och en som är 5 år, båda är tjejer.
De har även en katt och en hund och de vill att jag ska komma den 1a november.
 
Trots att detta är min första matchning så får jag så jävla bra känsla av familjen. Det enda som är ett minus är att det är i november, jag hade velat åkt lite tidigare men kanske är lika bra så att jag får spendera mer tid med alla underbara människor här i Sverige. 
 
Jag ska alldeles strax prata med familjen för värdmamman ska ringa mig! självklart ska jag ta det lugnt och tänka igenom mitt beslut men det känns väldigt bra faktiskt! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0