Skypesamtal

Pratade nyss med min värdfamilj i Washington. Är helt euforisk.
 
5 åringen var hur mysig som helst och as mycket energi och visade mig alla hennes saker och sen skrek hon "i love you!!" till mig :')' sen fick jag träffa bebisen och så satt hon och log emot mig. dom visade mig hela deras hus (som för övrigt var as stort), mitt rum och området dom bor i. Dom är så himla trevliga och barnen var helt underbara. 
 
dom frågade även mig om jag ville följa med på en semester i december med dom, Till saint Jones Virgin Islands, och självklart vill jag det!! Kollade på bilder efter samtalet dit vi skulle i december, tråkigt...
 
Helt jävla seriöst, det här känns för bra för att vara sant. Så jävla lycklig är jag. Längtar så jävla mycket.
 
 
 
 
här är några bilder på stället vi ska på semester i december....fult...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0