14 november

Tjo bloggen

Hittade min sport-bh, woho, har dock tappat bort mina glasögon nu.. Gick bra att köra bil, börjar känns igen vägarna lite mera nu! Igår så åkte jag till gymmet med Linnea vid 10, sen var jag med Victoria tills Annabel kom vid halv 5! Jobbade sedan till 8 och åkte till gymmet igen faktiskt!! (Kommer aldrig hålla)

Idag tänkte jag gå på yoga med Linnea men istället frågade en svensk aupair, Frida om jag ville följa med och kolla på Washington capitals hockeyträning, och jaaaa det ville jag. Så i morse åkte jag och Linnea till mclean och hämtade sedan en tjej som heter Malin och drog till hockeyhallen, sen tog vi kort med Nicklas Bäckström och såg några av de andra, så jävla coooooolt!!!! Och åt sedan lunch och åkte sen hem.

Åkte sedan och jobbade och sen åkte jag och Linnea till en tjej Caroline och kollade på film och hennes hus var såååååååää stort, helt sjukt. Väldigt trevligt!

Imorgon ska jag vara med en annan Carro och Linnea och ska försöka träna och åka till tysons och köpa lite saker (som är ett av USAs största shoppingscenter!!!) 

Puss och kram skumbanan 


Sjukt stor julgran i arlington


Jag och Nicklas Bäckström 


Ovechkin (Washingtons bästa spelare) otroligt snygga bil



Gymmet (as stort!!)



Mitt fina hus jag bor i 


Min pärla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0