1,5 dag

Just nu är det ganska exakt 1,5 dag tills jag åker. Det har dock  hänt massa saker. Ska hålla mig kortfattad
 
Norweigan kanske ska gå ut i strejk-Jag byta flyg-Åker 9.00 ist för 17.35- Kommer till NYC 12.10 ist för 20.00-kommer inte landa samtidigt som de andra svenska tjejerna ( :( ) - får dock vara i NYC längre-Andra bagageregler på United airlines-Mina väskor är för stora-Panik-Kommer behöva betala extra-fml-dock får ja gpacka 23 kg i den stora och 18 i lilla (AS BRA)- så inte fml längre
 
Så aaaa, var ganska pissed igår när allt det här hände haha, men pappa lugnade mig. Hade min avskedsmiddag med mina älskade vänner igår, det kändes inte som att jag skulle åka, men fick många fina saker och kommer sakna dom så extremt mycket, kommer kännas så jävla tomt. Sa inte riktigt hejdå, för jag hatar att säga hejdå, hade tänkt säga hejdå ''igen'', idag, men jag känner att det blev bättre såhär. Hade även ett gråtkalas med Jesper idag, och har även ätit middag med Pappa och lis på Kungsbacken, så gott. Har även börjat packa, såg ut som ett bombnedslag först men har blivit lite bättre nu. Nu ska jag bara spendera tid med Jesper och Pappa och bara tagga, känns så stöööööööööööööört
 
 
 
Fick en falukorv av Elvira och Micki för dom vet att jag älskar falukorv haha
Världens finaste bok som jag fick av mina chopisar med bilder på alla oss och så hade alla skrivit en liten text till mig, började bara gråta typ 4 gånger när jag läste den hehe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0