21 november

har äntligen en mobil nu!!!

Efter att ha åkt tillbaka till wallmart, åkt till best buy, sen tillbaka till wallmart för jag ville inte ha den från best buy, kom fram till att jag inte ville ha den heller, åkte hem, skämdes eftersom min vp hade åkt runt med mig så mycket haha. dagen efter skulle jag åkt till en outlet med Linnea och Carro men försov mig så åkte istället till radioshack och köpte en mobil. En snäll och hjälpsam kille som sa att det inte var någon skillnad på 5 och 5s och att jag verkligen inte borde lägga ut 100 dolkar extra för bara en fingeravkänning, sen hjälpte han mig med att starta den och ladda över allting från min gamla, dock gjorde han dubbletter av alla kontakter och inga bilder fördes över haha! Aja han var iaf skitsnäll, fick en iPhone för 450 dollar (=3000kr, plus att min värdpappa ska betala 100 dollar, plus 45 dollar i månaden för alla sms, samtal och internet!!) Så jävla nöjd.

Sen åkte jag hem och jobbade ett tag! 

Dagen Efter (vet inte ens vilken dag allting händer på), så åkte jag först pch lämnade av victoria på dagis för att vara snäll, sen till Starbucks och köpte vanilj latte som jag är besatt av, åkte till Linnea och hängde innan jag åkte till Annabels förskola och kollade på hennes thanksgiving grej för att mina värdpäron inte kunde. åkte sen hem med båda barnen och jobbade! Sen kom min counseler hem till oss och pratade med oss om hur allt funkade och så. Hon var jättesnäll osv så de kändes bra! 

Idag mötte jag en ny svensk Aupair, Linda, på starbucks i några timmar, väldigt trevligt! Sen åkte jag och köpte min efterlängtade bagel (!!!!!) och storhandlade till hela familjen (sa att jag kunde göra det för jag tycker typ det är kul haha, och då kan jag välja vad jag vill äta haha). 

måste berätta min bagelhistoria.

1. Köpte en bagel med min vp med lax som jag blev besatt av
2.  hade cravings efter en sån i en vecka
3. frågade min vm om vi kunde köpa en
4. åkte till dunkin donuts, fanns inte med lax
5. Efter jag köpte min mobil, gick jag till en dunkin donuts för ville ha min bagel = den fanns inte
6. Efter starbucks idag frågade jag min vp vart vi köpte min älsklingsbagel, då svarar han "Did you mean the bagel shop?" = tror då han menar dunkin donuts, så han ger mig adressen.
7. åker till det stället min vp skrev, och kommer då till stället där jag köpte min mobil = förvirrad
8. Gick till det dunkin donuts jag hade gjort samma dag jag köpte min mobil.
9. ser att bredvid dunkin donuts finna det något som heter "bagel shop" och DÄR var min älskade bagel!!!!!

så har alltså åkt runt och kollat och sökt på olika dunkin donuts, så var det fel affär. Så jävla puckad brud.

Jättelång och ointressant text menmen!!!

Imorgon ska jag till DC!!!! (om det regnar ska vi göra det på lördag) 

puss och kram 

bättre bild på gymmet 



Annabel i mitten <3 



Känner verkligen hur kärleken växer för er mina gosungar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0