25 november

Hej!

I fredags blev det inte DC. Skulle jobba 8-12 med Victoria, min värdmamma åkte med Annabel till läkaren vid 7.30 och skulle vara hemma senast 9.30. min värdpappa sa att jag inte skulle åka till dagis med Victoria så jag var hemma med henne. Klockan blev 12, min vm svara inte och hade inte kommit hem. klockan blev 3, jag blev irriterad över att jag behövde jobba när jag egentligen hade slutat, ringt flera gånger och tror att hon hade dött, 30 min svarar hon och frågar "hade du kul i DC?" och berättade att jag hade Victoria, och hon trodde jag hade lämnat henne på dagis haha... så blev missförstånd, men då fick jag vara ledig på söndag istället :D 

Så i fredags efter jobbet så skulle jag åka till Alexandria men det hade blivit punka på min bil så min vm skjutsade mig, tog typ 70 min pga all trafik (sjukt snällt) Åt middag med Carro och Malin och umgicks innan min vm kom och hämta mig igen.

I lördags åkte jag först till IHOP och åt frukost med Madlen, Kristen och Lily, såå gott!! Åkte sedan till några affärer, en där allting kosta under 5 dollar, och en där allt kosta 1 dollar, helt sjukt billigt!! Sen kom jag hem vid 4, tog en tupplur, sen åt jag middag med min värdmammas bror osv, sen åkte jag till en annan Carro som bor i Great falls, vi åt kladdkaka och hade det jättemysigt!!

I söndags åkte jag till metron för att möta upp Allison (en från Kanada) för stt åka in till Washingtob DC😍😍 Kostade typ 20kr, så nice!! Vi gick runt där hela dagen och hade jättekul, dock var det så jävla kallt så jag dog!!! 

kom hem vid halv sju och blev upphämtad av Linnea och Carro och åkte och åt frozen yoghurt, så gott!! 

Idag vill jag bara sova hela dagen men ska nog försöka träna och köpa kaffe och en bagel hehe!!

Imorgon ska jag även boka en resa till Miami i februari med Allison!! Alltså hur bra??? 





En godisaffär där hade riktiga djur med smak på, så äckligt!! 


mina french toast i DC



Vita huset✌ 





jag och Allison åt upp en hel sån här i DC, så gott!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0