Cheesecake factory

Tjäna(har hittat mina glasögon!!)

Var på tysons här om dagen. Köpte två vinterjackor, två sportbhar, två träningströjor, ett bar träningsbyxor, tre naglack, en body lotion, en plånbok och en ögonfransböjare för ca 1200 svenska kronor, är så sjukt jävla billigt här!! Bådar inte gott känner jag. 

Iaf, var på tysons, sen åkte jag hem och var sedan med Linnea och Carro som jag skrev, väldigt trevligt, kom hem vid 1. På lördagen var jag först på Annabels gymnastik, åt en bagel, skyndade mig hem, tränade, sen kom Kristen och Madlen och hämtade mig och vi åkte till cheesecake factory med några andra tjejer, var såååå gott. Sen åkte jag hem ett tag innan ja tog bilen till kristen och kollade film och sen var jag as trött. 

Idag var jag på thanksgiving "fest" på Victorias dagis och åt min första thanksgiving dinner, så jävla coolt att få uppleva det, men längtar dock till den riktiga thanksgiving. Och innan vi åt så tackade vi för maten och alla sa amen och det var verkligen coolt att få uppleva, även om det är en liten skitgrej så var det coolt haha. Åkte till ett födelsedagskalas sen som Annabel skulle gå på, åkte sedan hem, duschade, och kl 5 skulle mina värdpäron ut och äta middag så var själv med barnen i några timmar, kände några gånger då "varför gör jag det här" när dom var jobbiga, men sen var dom snälla och då var det mysigt. Måste väl lära mig att kunna säga åt dom och kunna säga nej. Får panik när Victoria blir ledsen så gör typ bara som hon vill haha. Läste bok för Annabel och sen låg jag i hennes säng och hittade på egna historier så vi sa varannan mening och det var hur mysigt som helst hehe.

Sen kom dom hem och jag och min värdpappa skulle åka till wallmart för att köpa en iPhone till mig. Vi kom dit, de hade ingen iPhone 5s, tog en iPhone 5 för att vara snäll mot värdpappan, kom hem, killen på wallmart gav oss en telefon som inte funkade med det sim kortet så det blev massa strul och nu måste vi åka tillbaka imorgon och fixa det, så jävla frustrerande!!

Håller även på att planera en resa med Emma (som bor i Denver), i februari, typ torsdag-söndag, så excited!!! 



Mitt väldigt rena rum (är du stolt pappa??)


Min nya älskade jacka!! 





Min värdmammas extremt obehagliga  dricka... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0