FRAMMEEEEE

Är framme på hotellet i New York nu!!
 
Flygresan gick bra, träffade tre tyskor och en tjej från england på flygpatsen, fick rummet vid 3 ca, skypeade med jesper i en timme (så jävla underbart), och sen med pappa (också underbart). Har inte ätit något på 13 timmar så fick lov att öppna en av mina choklader hehe.
 
När vi var påväg att landa såg man hela NY skyline med alla byggnader som vi sedan åkte förbi med bussen, det var såååå häftigt. Och imorgon ska vi in och uppeva allting inne i New york, ska bli sjukt kul!! Har precis duschat nu och sen ska vi äta middag. Nör jag kom fram hade jag as ont i huvudet och trött och mådde illa, lite jetlagad kanske.. men mår lite bättre nu. Känns så jävla sjukt att vara här, känns som en dröm typ haha.
 
längtar tills emma kommer hit så jag inte är helt ensam svensk haha, vet inte än vilka mina roommates blir men det blir spännande ;) vill verkligen sova men kommer aldrig komma upp imorgon då.... aja puss så hörs vi snart!!!!
 
 
 
Sååå stora och sköna sängar, as lyxigt hotell också!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0