I have you to thank

Min förta arbetsdag (typ) idag.

Gick upp vid 7, hjälpte till mina v-päron med barnen, Annabel gick till skolbussen och mina v-päron åkte till jobbet så då var jag själv med Victoria till klockan 2 ungefär, as mysigt för hon är så söt så man dör, dock så hände en sak haha. Jag var ute med henne och hon ville att jag skulle bära henne och 7 leksaker samtidigt vilket bidrog till att jag inte kunde stänga garagedörren,
Vilket självklart ledde till att hundarna smet. Fick panik och ringde min VP och började typ gråta. Men det var ingen fara och det hände ofta osv så då kändes det bättre hehe. Sen kom barnens mormor och var med mig och barnen så då fick jag chansen att duscha också, vid halv sju kom två aupairer och hämtade mig och vi kollade på Jackass filmen, bad grandpa, den var sååååå rolig!!! Ni måste se den!

Imorgon ska jag köra runt här i Vienna och försöka lära mig vägarna. Ska nog också försöka komma iväg att träna, om jag kan hitta min förbannade sport-bh som jag tappat bort.....

Aja, ska försöka hitta den nu!!

Puss 




Cinnabon rolls med frosting på, as gott!! (Tog en liten för tror inte dom var så nyttiga haha) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0