New York

Ganska segt att sitta att lyssna på massa information hela dagarna, men läraren är väldigt rolig. Maten är mycket bättre än vad jag trodde och än vad man har hört. I tisdags träffade jag Emma och vi åt frukost tillsammans med de två andra svenskarna och var sedan i "skolan" hela dagen. Kl 4 gick vi till bussen för att åka in till NYC. Vi såg Yankees stadium, central park, Times' square, fontänen där Carrie och aidan gör slut i sex and the city (avis Madde???), frihetsgudinnan och det bästa av allt, vi åkte upp i top if the rock och såg utsikt över hela New york. Det var det häftigaste jag någonsin upplevt. Det går inte ens att beskriva för det var så jävla coolt. Hela NY bestod av massa höga hus och massa gula taxibilar. New york var sjukt häftigt och är fortfarande alldeles exalterad över hur fint det var uppe i top of the rock. Någonting man måste se innan man dör. Ska visa bilder men bilderna är inte ens i närheten av hur fint det var i verkligheten.
 
Är i skolan hela dagen idag och lär mig massa saker. Imorgon åker jag till min värdfamilj och jag längtar, ska bli sååå spännande. Ser dock inte framemot att åka tåg med mina feta resväskor haha.
 
Kommer garanterar vilja åka till new york flera gånger, tur att jag inte bor så långt bort!!
 
Puss 

Fontänen där Carrie och aidan gjorde slut!!
 


Times Square!!
 

Nya world trade center
 





Finaste jag sett!! Från top of the rock
 

Inne i NY
 

Empire hotell från B.la gossip girl
 
 
Ni får se fler och bättre bilder när jag lagt in bilderna från min systemkamera!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0