Sweeter

Hej allihopa!

Imorgon har jag varit här i en vecka, känns som längre faktiskt haha, vet inte varför. Ska uppdatera er lite. Annabels födelsedagskalas var jättelyckat, hon hade så kul och det är så härligt att se faktiskt. På kvällen lekte jag med hennes nya leksaker och sen kollade jag på film med mina värdpäron som var trevligt men var sjukt trött! Idag så vaknade jag lite senare, sen åkte vi och fixade gymkort till mig, ett as fint gym där det finns allt möjligt, kostar dock 110 dollar i månaden men alla gym är tydligen ganska dyra, men det verkar sjukt nice! Och när det är så dyrt så kommer jag känna att jag måste träna haha, ska verkligen börja träna här, det behövs verkligen!

Sen åkte mina värdbarn och min vm till silver diner och åt, var as gott! Sov sedan 1 timme (as trött) innan Madlen (en tysk aupair) hämta upp mig och vi åkte till aupair "mötet" där vi dansade hiphop haha, var väl sådär, saknar dock att dansa, men inte sån dans haha! Träffade en svensk aupair där som jag pratat med mig Facebook och efter aupair grejen bestämde jag och hon att vi skulle åka till Starbucks, så vi åkte dit och satt där tills vi stängde, hade riktigt trevligt! Och hon gymmar på samma som mig så det är as bra! 

Imorgon är Victorias dagis stängt så ska jobba hela dagen, sen ska jag åka och kolla på bio med några andra aupairer! Imorgon är även mina första arbetsdag, men barnens mormor ska vara med och hjälpa mig och så!

Ska kolla på gossip girl nu och sen sova! Lite bilder här nedanför, på mitt rum, toa, vardagsrum, hund, och älskade Victoria, hon är så söt så man dör. Har ingen bild på älskade Annabel än, hon sa till mig att hon älskade mig och att jag var den bästa aupairen hon någonsin skulle kunna ha, :')














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0