Stay

Sitter just nu på flygplatsen och äter en macka, snart flyger jag till New York, och sen kommer jag inte tillbaka förrän om 1 år. Att säga hejdå igår var det värsta jag gjort i mitt liv. Att säga hejdå till alla var så hemskt. Att gå ifrån min mamma och veta att det är så länge kvar tills vi ses igen. Att krama om Jespers lillesyster en sista gång som jag älskar så mycket, att lämna hela Jespers familj känns hemskt. Men imorse trodde jag att jag skulle dö.

Vaknade av att det gjorde ont i hela kroppen, kändes som en mardröm att jag snart behövde åka ifrån honom. Jag ville inte åka och fick panik av att vi snart skulle krama varandra för sista gången på länge. Tur att jag vet att det alltid kommer vara han och jag, oavsett vad.

Men, nu är det värsta över och nu ska jag se framåt. Jag känner mig bara så otroligt lyckligt lottad att ha så många människor att sakna. Snart ska jag på planet och nästa gång jag skriver är jag i USA, STÖRT!!! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0