Vienna

Heeej!
 
Kom fram till familjen igar vid 11 pa kvallen, var saaa nervos, aven om det bara var min vardpappa som hamtade mig. Men allting gick bra och vi akte till Vienna, fick traffa hundarna och min vardmamma men barnen sov. Sag lite av huset men var ganska trott sa gick och la mig ganska direkt. De hade aven stallt en korg med saker till mig som en valkomstpresent, sa gulligt av dom! Idag vaknade jag, och var ganska nervos over att ga ner for trappan, direkt nar jag gick ut ur mitt rum sa kom Annabel sa jag pratade med henne och hon visade hennes nya dock hon fatt eftersom hon fyller ar imorgon, sa da kandes det lite battre. Sen at jag frukost, foljde Annabel till skolbussen (hon ville det) och sen har jag pratat med mina vardforaldrar och jag och min vardmamma akte runt i Vienna och fixade lite saker som t.ex. ett bankkonto till mig. Sen akte vi till Tysons Corner och at varldens godaste hamburgare. Vi lamnade och hamtade min minsta, Victoria och just nu sa tar min vardmamma och Victoria en liten nap sa tankte passa pa att skriva har!
 
Mina vardforaldrar ar sa himla gulliga, hjalpsamma och ser till sa jag har det bra. Och barnen ar hur sota som helst, victoria bara springer runt och skrattar hela tiden och ar hur gullig som helst, smalter nar jag kollar p och Annabel har jag inte varit med sa mycket eftersom hon ar i skolan men hon ar sa sot, och imorgon ska vi ha fodelsedagskalas for henne, ska bli kul! Kanns lite konstigt dock att bo i nagon annans hus osv, kandes grymt skumt nar jag vaknade imorse haha, men det kommer bli battre med tiden, maste bara vanja mig och sa! Och min vardpappa visade aven mig hotellet som han ville att vi skulle bo pa om vi aker till Florida i April. Och min vardmamma pratade om gymkort, och att hon precis skaffat ett gymkort och om jag ville sa kunde jag folja med henne och testa och sa! Sa grymt snalla!
 
Vi akte runt har i Virginia, alltsa alla hus ar saaa javla stora, ser ut som riktiga slott, ska forsoka ta bilder pa nagra, det ar helt insane hur stora dom ar haha! Men ni ska fa lite battre och fler bilder fran NYC, sa har kommer dom!
 
(Mitt rum i kallaren ar inte riktigt klart an forresten sa sover har uppe just nu, ni far bilder senare pa hur det ser ut!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0