Belief

Lite info angående min resa till USA hittades i min inkorg idag! Fick reda på att det är 4 personer från Sverige den 4e november, två från Göteborg och en från Köpenhamn. (Hon emma som jag pratar med ganska ofta är hon som ska åka från Köpenhamn!) Detta betyder att jag åker själv från Arlanda... men jag möter de andra där vi mellanlandar så det känns ändå helt okej! Ändå den flygturen som är längst och jobbigast, så skönt att man inte åker den själv iaf! Fick även ett långt mail med massor med info om flygturen, vad som händer när man landar osv, as jobbigt att läsa men nu känns det verkligen att det närmar sig, vill bara ha mina flygtider nu!! 
 
Emma är så sjukt skön, smsar med henne hela dagarna, tror vi kommer ha så jävla kul i new york!! synd bara att vi inte bor närmare varandra, diggar henne starkt (som emma brukar säga ;)). haha. Idag är det tre veckor kvar, omg. Längtar så sjukt mycket. Vill bara åka nu och uppleva allting, kommer bli så bra!! Fick frågan igen idag hur det känns, mitt svar löd: Overkligt, underbart, sjukt, asbra, jobbigt också men mest amaziiiiing!! 
 
Det jobbigast är att ta farväl av mitt hjärta, min pojkvän, mitt allt. Det är helt insane hur kär och hur mycket man kan älska en människa efter mer än två år tillsammans (och känt varandra i tre). Känner i varenda muskel, nerv och led att han är mitt livs kärlek. Mannen i mitt liv, Egentligen vill jag inte lämna dig. Men vi måste, i alla fall för ett tag.
 
"Eller har inte hunnit blivit jobbigt än för förtränger att jag ska åka ifrån Jesper, det är så fruktansvärt att jag inte kan tänka på det. men, det jobbigaste kommer vara att säga hejdå, och sen den första veckan, sen kommer det bli bättre och även om det är sjukt att jag ska leva "utan" honom så är jag helt säker på att vi kommer klara det galant, är så säker på oss. Kanske nyttigt att sakna varandra också"
 
"Ja alltså det är klart att det kommer bli jobbigt i början! Men jag tror att man måste göra något för sig själv för att kunna uppskatta den andra 😃 och ja det är nog väldigt nyttigt! "
 
tror det blir awesome!! 
 
Sorry för allt babbel. PUSS! (TRE pass kvar på mitt jobb, hallelulja!!) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0