Finest hour

Idag är det bara 4 dagar kvar, nu är det inte ens tvåsiffrigt längre. Nu är det 4 dagar kvar tills jag sätter mig på planet emot New York och lämnar allting här hemma. Samtidigt som det känns så jävla svårt, jobbigt, och tråkigt att lämna allting här hemma, så känns det samtidigt så fruktansvärt roligt, spännande och häftigt att jag snart åker. Jag kommer förhoppningsvis uppleva mitt bästa år i hela mitt liv. Jag önskar bara att mina nära och kära skulle kunna följa med, speciellt min pojkvän. Funderar på att packa ner honom i resväskan.

På tal om packning så började jag packa idag, men det var så svårt att veta vart man ska börja och fick inte riktigt ihop det. Men har börjat med packningen iaf! Även svårt att få ihop så att man kan träffa alla och säga hejdå.. Imorgon ska jag dock säga hejdå till mina älskade vänner! 

Nu ska jag äta middag med mamma! Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0