Follow through

Tjenaaaa
 
Igår fick jag mina flygtider (!!!), fick dom på jobbet, blev sjukt exalterad och ville verkligen kolla på mobilen men fick vänta lite haha... Blev både glad och ledsen när jag såg. Jag åker 17.35 från Sverige (fett konstig tid, med tanke på att nästan alla åker på morgonen), MEN jag mellanlandar inte utan åker direkt ill NYC vilket betyder att min resa blir ca 6 timmar kortare, vilket är otroooligt skönt. Att slippa sitta och vänta i 6 timmar i t.ex. london och istället åka direkt från Sverige till USA, jävligt skönt faktiskt. Dock är jag ledsen också, för det här betyder att jag kommer åka HELT själv till USA.. att jag inte kommer möta några av de andra svenskarna innan jag är i New york, vilket suger as mycket. Jag och emma har förbannat oss jävligt mycket över det här... Menmen, man får se det på den ljusa sidan, och blir ju jäkligt skönt för mig att ''bara'' flyga 8 timmar. SHIT vad verkligt det känns, nu när jag fått mina flygtider och allt!!!
 
Slutade på jobbet igår, va fan jobbigt haha. Men skönt också. Fick tårar i ögonen när Ida kramade mig, tur att jag ska ha avskedsmiddag med mina chopsisar. Emma kommer även till sthlm nästa vecka för att fixa visum så ska förmodligen träffa henne då, ska bli askuuuul!
 
Var även iväg idag och gjorde en synundersökning (inte gjort en på 2 år snart), synen hade blivit sämre, så köpte två par nya glasögon, men pappa betalade hälften så kändes ändå helt ok! Åkte även runt och köpte massa nödvändiga saker till USA, 350kr fattigare, kändes fan. Nu är det näraaaa!!! 16 DAGAR!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0