Make a move

Om två ynka veckor så flyttar jag hemifrån, till USA. Att jag ska bo i USA, lämna allting som jag defininerar som tryggt, alla mina vänner, familj, nära och kära. Att jag ska åka till ett land jag aldrig varit, bo hos en familj jag knappt känner, och ta hand om två barn jag knappt heller känner. Åka ifrån allting för att skapa ett nytt liv i ett år, det är så jävla konstigt. Jag har fortfarande inte insett att jag ska åka. Jag vet, jag ska inte ha höga förväntingar, men kan inte hjälpa det. Helvete vad kul. Vill bara åka nu så jag kan få uppleva allting. Jag sitter bara hemma och väntar på att få åka, jag vill åka nu så jag kan få uppleva allt. Att få lära känna massa nya människor, även om jag tycker att det är lite halvläskigt haha. Jag tror verkligen att det här kommer bli så bra. Men fyfan, jag ska flytta till USA!!!! (SÅ SJUKT)
 
I alla fall, ikväll åker jag till min bästa Emma som bor i sthlm nu för tiden. Stannar där två nätter, och på onsdagen när hon går till jobbet, ska jag träffa den andra Emma från Småland och äta lunch osv, sen ska vi träffa de andra två tjejerna som åker samtidigt som oss! Ska bli as kul! Kommer hem på ons kväll, på torsdag åker jag till Göteborg till min älskade syster och stannar där tills på måndagkväll SKA BLI SÅ KUL!
 
Göteborg är förmodligen mitt hem efter USA, min syster har ett förstahands kontrakt på en lägenhet i Göteborg som hon ska bo i tills 1a maj, sen flyttar hon in i sin nybyggda lägenhet som hon (och pappa) har köpt. Och om jag vill och allt går enligt våra planer, så ska jag få bo i hennes förstahandskontrakt lägenhet i Göteborg (!!!!)
(för bra för att vara sant)
 
Puss och kram (Förlåt för att jag alltid skriver så mycket men dom som känner mig vet att jag alltid skriver as mycket..)
 
Bild på mina kära chopisar från personalfesten hemma hos mig, så mycket kärlek (Saknar bella så mycket att det gör ont) (Känns så konstigt att ha slutat på jobbet)
 
Jag och min älskade syster x 2
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0