Presenter

Innan jag hade fixat alla presenter till min värdfamilj tyckte jag det var så svårt att hitta på saker att köpa. Så tänkte dela med mig om vad jag har köpt, men kan tyvärr inte lägga ut bilder då min värdfamilj vet att den här bloggen existerar! 
 
Till min minsta, Victoria, som är två år. Har jag först köpt en Sverige tröja och sen ett älggosedjur med en svensk tröja på sig.
 
Till min äldsta, Annabel, har jag köpt en Pippi bok på engelska och en sverige tröja. Har även köpt ett smyckesskrin där man kan göra sina egna halsband och armband för hon fyller 6 år två dagar efter jag kommit dit.
Till mina värdföräldrar har jag först köpt en bok om Sverige och två ljuslyktor från Kosta boda! Är väldigt nöjd med presenterna, hoppas dom gillar dom bara :)
 
Ska även tillägga att jag har hittat en tjej som åker samtidigt som mig, eller hon åker från Göteborg så vi kommer förmodligen bara åka på samma flyg där vi mellanlandar men ändå den flygturen som är längst och jobbigast!. Hon heter iaf Emma och vi har pratat så sjukt mycket med varandra och har bytt telefonnummer osv, hon är sjukt rolig och trevlig och känns som vi har känt varandra mer än några dagar! Men det känns grymt bra att jag vet någon som åker samtidigt som mig!!
 
Idag är det även min födelsedag så, happy birtyday to me!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0