Sweeter

Hallå!
 
Är nu hemkommen från Stockholm och Göteborg. Stockholm var hur bra som helst, och Göteborg var ännu bättre. Bestod av bowling, drinkar, shopping, mat, fest, vampire diaries, dansshow osv, älskar verkligen göteborg, så jävla kul varenda gång jag är där. När jag skulle åka hem igår blev det storm i Göteborg vilket ledde till att alla tåg var inställda, fick då alltså sitta på stationen 15.30-23.20, min buss kom 23.20, framme i sthlm 06.20, och fick sen ta tåg från Sthlm till Enköping så var hemma i Enk 07.45 ungefär, fyfan säger jag bara. 600 kr fattigare (får ingen ersättning :)))) ) och en resa som tog 12 timmar så är det jävligt skönt att vara hemma. Men det var nästan värt det för jag hade det så jävla bra i Göteborg! 
 
Idag ska jag ha avskedsmiddag med dom från mitt jobb, känner redan nu att jag kommer bli blödig haha. Fick även ett mail igår av mina värdföräldrar som var en inbjudan till Annabels 6 års kalas som skulle vara ett ''spa-party'', kommer bli grymt kul känns de som! Nu är det väl snart dax att börja packa!!
 
Btw, träffade ju tjejerna i Sthlm som jag åker samtidigt som, var först själv med emma i några timmar sen kom de andra två tjejerna, väldigt trevligt. Nästa gång vi ses är i New York, sjuuuuuuuukt!!!! 
 
Pusssssssssss! 
 
Världens finaste present från min syster! ''Våran låt'' Soldier av Gavin degraw, som min syster även har tatuerat. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0