18 september

Nu känns det inte lika hemskt längre, angående mitt förra inlägg, det känns bara konstigt men om jag inte tänker på det så är det lugnt. Här om dagen öppnade jag min iPad, och då hade Bella lagt ett brev där till mig, så underbar. Tiden går så sjukt fort så snart ses vi igen!!
 
Fick förfrågan av Elvira att uppdatera min blogg så nu gör jag det så hon blir glad. Jag skulle ha skypeat med min v-familj i söndags men dom kom hem så sent från jobbet så vi sköt fram det och ska göra det nästa vecka istället. Har mallar med min värdepapper också och berättade bland annat att dom bokat vår resa till Karibien o december, så den 6-13 december åker jag till en Karibisk ö där jag ska gosa med mina värdbarn på en sån jävla fin ö, känns för jävla bra. Ska även åka tåg från NYC till DC, känns skönt att slippa sitta och vänta på en flygplats flera timmar extra också. Han skulle egentligen hämtat mig men han behövde jobba!
 
Nu är det mindre än 50 dagar kvar, aldrig längtar så mycket efter något!! Så sjukt!!
 
Tjarå💕
Lite bilder här nedanför! 
 





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0