Betalning

Betalade nyss hela min aupair grej, flygbiljett och försäkring för mig i ett helt år, 7000 kr fattigare, känns väl lite sådär haha. Men kände att jag skulle göra det nu innan min lön kom för annars skulle hela min lön gott åt åt det och det skulle känns hemskare hehe.

Fick även ett till mail av min värdpappa idag och ett mail där min tågbiljett fanns som han hade bokat åt mig som gick ifrån New York vid 5 tiden och kommer fram till Washington DC ungefär 9 på kvällen. Fyfan nu börjar det känns mer och mer verkligt att jag ska göra det här!! Är så hypad, kommer bli så amazing.

Tänkte bjuda på lite bilder på den karibiska ön vi ska till som ligger vid Bahamas ungefär, tråkigt :))))

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0