Helvete

Den här dagen har jag fruktat så jävla länge. Idag är det inte en bra dag, en hemsk dag, en hemsk mardröm. Idag måste jag säga hejdå, idag måste jag säga hejdå till två av mina bästavänner. Imorgon åker dom till Afrika och dom kommer hem igen den 14e november, jag åker till USA den 4e november vilket betyder att vi inte kommer ses nå mer innan jag åker. Jag vet inte hur mycket jag grät igår när vi var ute och hade druckit lite vin. Dock när jag började nyktra till så grät jag minst lika mycket, tillslut tog tårarna slut, jag orkade inte mera, jag ville lägga mig i en buske och dö. Helvete, jag vill inte, men jag måste. Jag älskar er så jävla mycket.
 
Tänker inte ens skriva mer, för det går inte att förklara. Det är så overkligt, hemskt, fruktansvärt, tråkigt, jobbigt och garanterat det jobbigaste jag har varit med om. Hur ska jag klara mig, hur säger man hejdå? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0