Mitt hjärta

För några dagar sedan var första gången jag tillät mig själv tänka på det. Tanken att jag ska åka ifrån min älskade pojkvän. För några dagar sedan var första gången jag kände att jag inte ville åka. Jag vill inte åka ifrån min pojkvän, hur fan tänkte jag när jag bestämde mig för att åka ifrån honom? Hur fan ska jag klara mig? Att somna och vakna med honom vid min sida är något utav det bästa som finns, och nu ska inte få göra det på ett år, hur jävla puckad får man vara. 
 
Så fort jag tänkte tanken att jag skulle åka ifrån honom, så kände jag att jag inte ville åka. Vilket bevisar att jag inte får tänka så, för då kommer jag aldrig vilja åka. Jag får inte tänka på det, för då blir jag direkt så ledsen att jag får panik. Men det närmar sig nu, och det är svårt att inte tänka på det. Tror ingen riktigt förstår hur jävla lycklig han gör mig, tror inte ens han förstår det själv. Finns inga ord som kan beskriva hur jävla mycket jag kommer sakna honom, men jag vet att vi kommer klara det, hur svårt det än kommer vara. Jag skulle aldrig åka ifrån honom om jag inte var så säker på att vi kommer klara det. Det känns bra att det är flera aupairer som har pojkvän som de åkt ifrån, och alla skriver att antingen så förstärks förhållandet när man är borta ifrån varandra, eller så blir det värre och man gör slut pga distansen, men det finns inte en chans i världen att det skulle hända, vilket betyder att vårt förhållande kommer förstärkas. Om man har hittat den rätta så spelar det ingen roll hur långt ifrån man bor varandra, för det känns verkligen i varenda cell i min kropp att han är den rätta för mig. Jag vet att jag kommer gråta många nätter pga att han inte är vid min sida och att jag inte kan krama och kyssa honom hur jag vill, och det gör så ont. Men jag vet att det här kommer bli så bra, och det kommer bli så underbart när vi ses igen efter 4/5 månader, det är det jag får tänka på. 
 
Istället för att tänka hur hemskt det kommer bli när vi ska säga hejdå, så tänker jag på hur underbart det kommer bli när vi ses igen. 
 
Tack för att du stöttar mig i mitt val och att du väljer att vänta på mig. Du ska veta hur mycket jag älskar dig.
Alltid du och jag. 
 
''When two people are meant for each other, no time is too long, no distance is too far och no one can ever tear them apart''
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0