12 januari

- Idag var det 3 månader sen jag fyllde 19
- Idag har jag varit i USA i två månader och 8 dagar
- På tisdag var det 4 månader sen jag senast träffade Madde och Bella 
- Om 59 dagar träffar jag Jesper
- Vi ska åka till los angeles, las vegas och san francisco (!!!!!)
- Jag kollar på greys anatomy varje dag
- Nästa vecka ska jag börja jobba tre timmar mer varje dag
- Carro träffade och kramade Chuck Bass här om dagen i LA, inte alls avis :) 
- Jag tror jag fått löss av mina värdbarn (eller så är det mitt nya balsam)
- Jag är så besatt av choklad så det inte är kul
- På radion så spelar dom alltid samma låtar
- Ni vet när dom säger "bäst musik just nu, rix fmmmmm", det har dom snott från USA för det är samma sak här, men dom säger Washington istället för rix fm (jätteintressant jag vet)
- Jag tycker verkligen om min värdmamma jättemycket 
- 6åringar är jobbiga och i trotsåldern 
- 2åringar är söta och jättemysiga 
- Hatar att man får ett "favorit" värdbarn. 
- Jag tog amerikanskt körkort den här veckan och det kostade 120 kronor
- Jag kan inte sluta småäta
- Även om jag älskar att vara här, men jag måste erkänna att jag längtar tills året är slut, när man upplevt allt fantastiskt och har fantastiska minnen, och man får träffa sina nära och köra igen, även om jag absolut inte vill hem!! (Linnea fattar vad jag menar hehe)
- Jag älskar starbucks
- Åt rullbandssushi i lördags, jag älskar det
- När jag kommer hem vill jag jobba, och sen åka ut på bästa äventyr, kanske backpacka i Asien eller Australien. Vill se så mycket delar av världen.
- Vattnet i USA smakar så mycket klor
- Allt är så billigt här, en full tank bensin kostar typ 250 kr
- Jag älskar Victoria secret (speciellt trosorna)
- Mormorn är fortfarande alltid med mig, både bra och dåligt. Får liksom en helt annan roll i familjen men ändå nice att man är två. 
- Jag är så glad att jag har så fantastiska vänner i mitt liv. 
- Nu ska jag sova
- PS. hatar min labrador, så jäkla dryg hund. Tiggar alltid efter mat och skäller och gnäller och ja ni kan ju få se en bild vad den gjorde här
om dagen 


Detta gjorde min fina hund, plus att han släpade gammal kyckling på mattan :)






Detta finns på alla affärer, levande kräftor som kryper omkring



Greys <3 


Victorias lilla strumpa <3333



Här satt alltså Chuck Bass :)))))








Min lilla lilla älskling, du är så gosig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0