17 januari

Helt sjukt vad fort tiden igår, känns som det var fredag igår men nu är det fredag igen. Och har snart varit här en fjärdedel, stört!! 

Iaf, sitter nu och väntar på att Victoria ska vakna, hon var så sjuk igår. Kändes typ som det var mitt fel för i föregår tog jag henne till parken i typ 1,5 timme och hon hade så himla kul, sprang runt och skratta hela tiden, blir så varm i kroppen när jag hör hennes underbara skratt. Iaf, det var ganska varmt ute så trodde inte det var någon fara att hon hade ganska tunna byxor på sig, men sen blev hon sjuk dagen efter och fick över 39 graders feber. Dock trodde min värdmamma inte alls att det var pga det, för hon hade tydligen sett blek ut innan det osv. Men hon låg bara i soffan och stirra upp i taket medan jag låg och strök mitt finger på hennes gosiga kinder, alltså åh, bebisar <3. Men iaf, så såg man verkligen hur dåligt hon mådde och ända sen jag kom hit har hon aldrig gråtit så tårar åkt ner för hennes kinder men igår så gjorde det de och gjorde ont i kroppen av att se henne så. Sen satt i mitt knä och mös ett tag och var med henne tills sent på kvällen. Hoppas hon mår bättre idag. Min lilla gosunge





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0