18 januari

- Får panik över vad jag ska göra när jag kommer hem (vet att det är länge kvar men tiden går så fort så kommer snart vara hemma igen). Vill inte bo i Enköping, men vill inte lämna mina vänner och familj, jag vill bo med Jesper men han vill nog bo i Enköping vilket suger, jag vill bo i Göteborg (älskar staden, min syster bor där, och har en lägenhet som väntar på mig där), men jag vill inte bo i en annan stad där min familj inte bor, mina vänner, och Jespers familj, vill liksom vara 15 år och ha 3 år på sig att fundera ut allt det här. Fyller 20 i år, så himla konstigt, känner mig som 12. Jag vet att man ska "leva i nuet" men får panik att jag inte vet vart jag vill "bosätta" mig när jag kommer hem. De flesta jag älskar bor i Enköping men vill inte bo i den staden, alltså åh!! Vet i alla fall att när jag kommer hem så vill jag jobba ett tag ich sen typ backpacka i Australien eller Asien, eller något annat äventyr, ska försöka övertala Jesper för det skulle vara awesome!

Jag och Jesper ska göra en roadtrip i californien i mars, LA-Las vegas-San Francisco, hur underbart???? Men iaf, i las vegas har vi bestämt att vi ska på bo värsta lyxhotellet, så himla kul att kolla på det, alla hotell är så sjuka, kan inte riktigt beskriva hur mycket jag längtar. Kolla mina nästkommande månader liksom

Januari-New york över dagen och Boston
Februari-Miami
Mars-LA, las vegas, san francisco (träffa min älskling!!!)
April-Florida, Orlando + Mamma kommer!!!
Maj- New york med pappa och Lis!!!
Juni- New york med Jesper och hans fina familj (att få träffa Matilda gör mig så glad, Jespers lillasyster)
Juli- Åka till ett as stort strandhus i north carolina över 4th July.
Augusti- Natta kommer hit (!!!) och vi ska till new york

Jäkligt mycket new york hehe men så jävla nice stad, så sjukt nice att bo så nära så mycket fina städer. Ganska DÅLIGT år ju!!!!! 

Var nyss i Alexandria btw, när
man åker hem därifrån så åker man förbi DC och en liten sjö så ser man alla byggnader som lyser upp och det är verkligen så himla fint, älskar att åka där. Imorgon ska jag få sova ut!! Guldvärt.

Saknar mina älsklingar där hemma


älskar denna bild jag tog på Karibien 



Även denna, blir så lycklig av denna bild


Älskade pappa och jag


Min älskade mamma


Min bästa syster 



Min älskade Matilda 


Älskade ni, en kväll med er just nu skulle inte sitta fel. När man är här så känner man verkligen hur mycket man faktiskt uppskattar alla gånger man är med er 


Världens finaste människa på alla sätt och vis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0