5 januari

Varje gång jag skriver så skriver jag så mycket, men då behöver jag inte skriva lika ofta sååå, min blogg måste vara så tråkig men aja, skriver typ för mamma och pappas skull. Tänker förresten sluta skriva vad jag gör dag för dag, och bara berätta lite mer allmänt så det inte blir så tråkig. Madde sa även att hela min blogg handlar om mat hehe, så ska försöka att inte prata om mat så mycket. MEN, Chipotle är den godaste jag ätit i hela mitt liv. År så besatt. Äter det typ varje dag. Är en burrito så får msn välja vad man vill ha i men man har typ ris, kyckling, tomat, majs, gräddfil, sallad, ost och guacamole, låter inte speciellt gott men alltså, vet inte hur jag ska klara mig utan det när jag åker hem till Sverige. Haha Älskar att mitt inlägg börjar med en uppsats om mat. 

Har verkligen märkt hur jobbigt det är att skriva i bloggen, orkar verkligen inte haha, men jag ska försöka göra det så ofta jag kan men räkna inte med att det blir speciellt ofta hehe. 

Orkar inte skriva om allt jag gjort, men firade nyår hos en tjej som heter Jennifer och vi åt as god mat och hade trevligt och gick sen ut i DC vilket blev lite fail för en av tjejerna var för fulla haha men var ändå kul! Sen åkte jag till DC dagen efter med Allison, Carro har även åkt till LA nu och kommer hem om 1 månad (hatar henne för att hon har dragit). Umgås med henne och Linnea mest och är så glad att jag träffat dom! 

Var på Ikea igår med min vm, kändes som jag var i Sverige igen och kände gen massa saker som jag har i mitt hus hemma i Sverige, och köpte även massa svenskt mat sänder var nice, åt även fiskbullar idag så ni vet. Aja! Tänker berätta lite om mina värdbarn!

Min yngsta, Victoria, är så gullig, är helt kär i henne. Hon är helt galen i bollar, Playdoh, hästar, stänga dörrar, tandborstar, och bebisar (som baby-born dockor). Om hon leker med något, och sen ser en boll eller en "baby" så kan hon slänga iväg det hon håller i, springer helt galen fram till bollen och skriker av glädje, så jävla charmig unge! Hon älskar presenten jag gav henne som innehöll 6 bollar och någon ställning typ haha. Hon är så tuff (om hon ramlar och gör illa sig tycker hon typ att det är kul). Hon fyllde nyss två och börjar prata mer och mer vilket är väldigt kul! Hon ska även börja på pre-school nu vilket betyder att jag kommer jobba mera men det gör inte så mycket! Hon är helt underbar (för det mesta) och insisterar alltid på att göra allting själv även om hon inte kan haha

Min äldsta Annabel, är den bästa storasystern, hon vet exakt vad Victoria får göra och inte och vet exakt vad man ska göra för att göra henne glad igen, ibland är hon inte en bra syster men det förvånar mig faktiskt hur bra hon är med sin lillasyster. Hon är helt galen i att rita, bygga med lego, göra olika sorters projekt, barbies och älskar jello. Hon går på kindergarden och är hur mysig som helst. Hon pratar hela tiden om att hon är rädd för bad guys vilket är väldigt jobbigt, hon ska inte behöva oroa sig för sånt liksom. Men hon kan även vara jobbig och hon är väldigt bossig, (som alla Amerikanska ungar haha) Men hon är helt fantasfisk och så underbar! 

Men båda mina ungar är så härliga och dom ger mig sån lycka. Att höra dom skratta är en av de bästa sakerna jag vet. Har redan börjat tänkt hur hemskt det kommer vara när jag måste lämna dom.

Snart kommer även Jesper hit (!!!!!!) och vi ska förmodligen göra en roadtrip i Californien, vilket är värsta drömmen, vi har inte riktigt bestämt hur/när/vart och så men mitt flyg till LA går den 13e mars så snart ska jag äntligen få ha min andra halva i min famn igen. Tror inte riktigt ni förstår hur lycklig jag kommer vara den dagen. Fy alltså. Helt jävla otroligt att man kan vara så kär efter snart 2,5 år. Shit vad jag älskar honom.

På tal om kärlek. Fan vad jag saknar alla där hemma idag. Sen jag kom hit, har jag bara blivit ledsen en gång, när Ida skickade en bild på att hon var hemma hos mig och min pappa stod i köket och lagade mat. men idag, nyss, efter 2
månader här, så fick jag sån sjuk hemlängtan efter alla. Efter alla på mitt jobb (t.o.m alla kockar), alla mina vänner, Jesper, min familj, Jespers familj, och bara allt. Två månader tog det innan jag grät av hemlängtan, och det är fan bra gjort. Har självklart varit ledsen och haft hemlängtan, men inte så jag gråtit. Läste även mammas brev som hon skrev till mig innan jag åkte och det var väl då jag började gråta. Men det är bättre nu, inte bra att börja kolla igenom alla grejer man har hemifrån haha! 

Ska till New York över dagen om två veckor (bara för att jag kan) och helgen efter det Boston, och helgen efter det Miami, så ska väl inte klaga!

Längtar så mycket tills mars. Åh.


Paket från mamsen!!


Sliders (minihamburgare, så gott!!)



Charlottesville

Min fina värdfamilj och lite
annan släkt!





Charlottesville igen! 





Nyår!!








Älskade DC, älskar Kapitolium, den är så awesome.











 Så god sushi!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0